𝑀𝑎𝑟𝑘𝑒𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑑𝑒 𝑤𝑒𝑒𝑘𝑒𝑛𝑑 – 19

marketing de weekend
Spread the love

𝐒𝐨𝐜𝐢𝐚𝐥 𝐦𝐞𝐝𝐢𝐚 𝐧𝐞𝐰𝐬!

  1. Facebook a lansat noi instrumente pentru a ajuta brandurile să se conecteze direct cu clienții potențiali și clienții lor. Cu noile instrumente, odată ce creezi un anunț cu mesaje, Facebook va identifica platforma de mesagerie pe care utilizatorii o folosesc cel mai des și îți va sugera să trimiți mesaje cu prin acea platformă.

Mai multe detalii găsești aici – https://bit.ly/3uc3wLk

2. Twitter testează o nouă funcție numită „Comunități”, care permite publicului să partajeze tweet-uri cu grupuri de utilizatori selectați și pe teme. „Unele conversații nu sunt pentru toată lumea, ci doar persoanele care vor să vorbească despre lucrul despre care vrei să vorbești. Când vă înscrieți într-o comunitate, puteți să trimiteți un Tweet direct la acel grup în loc de la toți adepții dvs. Doar membrii din aceeași comunitate pot răspunde și participa la conversație, astfel încât aceasta să rămână intimă și relevantă. ” ~ Twitter

3. Instagram a anunțat  lansarea celei mai recente campanii globale de branding, denumită „Yours to Make”, care își propune să prezinte beneficiile conexiunii comunității în aplicație și să te ajaute să găsești oamenii prin interese și tendințe comune.

Yours to Make prezintă modul în care poți explora cine ești cu Instagram. Pentru tineri, identitatea nu este definită, este ceva explorat în mod constant. Indiferent dacă asta înseamnă conectarea mai profundă cu oamenii care contează pentru tine, descoperirea și experimentarea cu noi interese sau împărtășirea perspectivei tale, oricât ar fi de lucru în curs ”.

Explică cei de la Instagram.

4. TikTok are noi resurse despre sănătatea mintală pentru utilizatorii săi. Unii experți spun că este un început bun. Deși nu este o categorie nouă de videoclipuri, în orice caz, videoclipurile despre sănătate și sănătate mintală au devenit obișnuite pe platformă în timpul pandemiei, deoarece oamenii se confruntau cu singurătatea și alte dificultăți.

Hashtag-ul #MentalHealth a fost vizualizat de peste 16,4 miliarde de ori pe aplicație, iar hashtagul #MentalHealthMatters a fost vizualizat de peste 13,5 miliarde de ori. Chiar și hashtagul #mentalheath scris greșit a fost vizionat de peste un miliard de ori.

TikTok spune că este mândru că este un spațiu pentru tineri pentru a purta discuții sincere și deschise despre bunăstarea lor mentală, dar a spus că dorește să se asigure că platforma sa găzduiește în siguranță aceste comunități.

Mai multe informații găsești aici – https://nbcnews.to/3oaMpsf

5. Snapchat împărtășește informații despre abordările cheie de marketing ale platformei și rezultatele care generează tendințe.
Comunitatea Snapchat deschide aplicația de 30 de ori pe zi în medie și la nivel global, generația Snapchat are o putere de cumpărare de peste 4,4 trilioane de dolari. În ansamblu, aceste considerații generează cele mai bune rezultate în aplicație, în prezent.

Date de performanță Snapchat Q2

Mai multe informații găsești aici – https://bit.ly/3AK8QIs

𝐂𝐚𝐫𝐭𝐞𝐚 𝐬𝐚̆𝐩𝐭𝐚̆𝐦𝐚̂𝐧𝐢𝐢

MALCOLM GLADWELL – Blink. Decizii bune în 2 secunde – Malcolm Gladwell

Pornind de la studii de ultima oră din domeniul neuroștiinței și al psihologiei pentru a demonstra că diferența dintre o decizie bună și una greșită nu stă atât în volumul de informații cu care lucrăm, cât în capacitatea de a ne concentra asupra unor detalii esențiale, Gladwell ne învață cum putem lua decizii mai bune – acasă, la birou și în viața de zi cu zi.

Găsești cartea aici – https://bit.ly/3oH0lsp

main product photo

𝐄𝐯𝐞𝐧𝐢𝐦𝐞𝐧𝐭𝐞 𝐝𝐞 𝐦𝐚𝐫𝐤𝐞𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐬̦𝐢 𝐛𝐮𝐬𝐢𝐧𝐞𝐬𝐬

Zilele Biz. Ediția aniversară 20 ani
Între 8-12 Noiembrie urmărește-i LIVE pe profesioniștii care scriu istoria afacerilor!
Zilele Biz împlinește 20 de ani de când urcă pe scena evenimentului personalitățile și liderii din business, în fața unui public format din top manageri, consultanţi şi investitori.
Link-ul evenimentului îl găsești aici – https://fb.me/e/12TCzxj3p

𝐀𝐫𝐭𝐢𝐜𝐨𝐥 𝐀𝐝𝐞𝐥𝐞𝐧𝐚.𝐫𝐨

Care sunt cele mai puternice branduri românești?

După o perioadă dificilă, precum cea curentă, importanța unui brand puternic a făcut diferența în fața consumatorilor. Iar cele mai puternice 50 de branduri din România reușesc an de an să își întărească poziția prin consecvență, creativitate, inovație, tehnologie și strategie.

Voi ce alte noutăți din social media ați descoperit sau ce cărți și evenimente recomandați?

Leave a Reply